Estreno bloc personal

Bona nit, us convido a la primera entrada del meu bloc personal. No sóc nou en els blocs, ja que els he utilitzat amb anterioritat en docència, però sí que m’estreno amb el meu propi bloc. Com a professor d’assignatures a la Llicenciatura i en el Grau de Química de la Universitat de Girona, la majoria relacionades amb la informàtica aplicada a la química, he hagut de posar-me les piles amb tot allò relacionat amb la web 2.0 fins al punt de “dominar” una sèrie d’eines derivades. La principal reticència a la creació del bloc personal fins ara ha estat la por a que em robi part del temps destinat a la feina o al temps lliure, però m’he acabat adonant que no era res més que una excusa. Una entrada al bloc no és ni un text literari ni un article de premsa, l’estructura i contingut dels quals han d’estar planejats i executats amb precisió. Un bloc ha d’incloure aquells pensaments, opinions o comentaris de l’autor d’una forma espontània. Així doncs, espero poder complir les meves pròpies expectatives amb aquest diari sobre comunicació científica, universitat 2.0 i pensaments propis. Tres temes en els quals aprofundiré en les properes entrades.

Anuncis

2 pensaments sobre “Estreno bloc personal

Deixa un comentari

