Ressò milionari de Girona i la Costa Brava

Fa un mes se’m queia la bava cada vegada que llegia una piulada al Twitter amb l’etiqueta #InCostaBrava. El Patronat de Turisme Costa Brava (amb Jaume Marín com a piulador més visible) va encapçalar la iniciativa d’invitar 16 blocaires de renom internacional amb la intenció de promocionar Girona i la Costa Brava a la xarxa. Visites als llocs més idíl·lics de la Costa Brava i Girona acompanyats d’àpats als millors restaurants (com El Bulli i El Celler de Can Roca) o experiències en vaixell o en paracaigudes, són una mostra d’allò que jo em dic: Jo també hagués fet una molt bona crítica (llàstima que em falta el ressò). L’èxit de la iniciativa ha quedat palès amb l’abast de les piulades generades: més de 13 milions (sí, sí, he dit 13.000.000 !!!), a banda d’articles en les més prestigioses revistes del ram (Lonely Planet o National Geographic) o entrades en blocs amb molts seguidors. Aquest ressò només és el principi, les xarxes socials s’encarregaran d’amplificar-lo més i més a mesura que més gent ens visiti. Una nova manera de promocionar el turisme (Turisme 2.0), amb molt major impacte si considerem la més alta credibilitat de la xarxa envers els anuncis de la TV o altres mitjans.

Alhora vull destacar el Social Media Meeting que va tenir lloc al Parc de la UdG amb professors-blocaires d’aquesta: José Antonio Donaire i Miquel Duran, que varen parlar de turisme 2.0 i del turisme en sí com a línia de recerca prioritària de la UdG. I quina millor manera d’acabar que amb l’anunci més fresc de cada estiu? #INCOSTABRAVA

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s